Wednesday, January 19, 2011

aPabiLA KeGLAMORan PeMAIn bOLa sEpak MaLAYSia MenGALahkAN arTis!!

Rini pemain2 bola Malaysia dah mai UKM untuk sesi autograf n amik gamba..
hmm...mule2 ngatkan nk amik poster dorg tp kne beli la plak..
2 ringgit wooooo...
hmmm,pe salahnye bg free kn..kn...
xpela,aku xbeli pon..malas!
haha..act,aku xla minat bola..aku p ni n amik gamba atas dasar nk menjeleskan adik aku je..wakaka..tu je niatnye..ngeeee..
skali pegi,mak oooiii ramainye org...
bile sesi autograf start je sume berebut nk amik autograf..
aku siap ad nmpk org bagi baju suh sain autograf..wah..wah..kalo aku,sayang oi baju aku..hahaha
nape aku cakap dorg lg glamor dr artis???
sebab...bile sixth sense datang ritu,xla ramai sgt berebut nk amik autograf n gamba..
ni bile mereka2 ni dtg je..fuhhhhh..berebut!!!!
sape yg berebut??
adatla kn,mestila perempuan2 yg berebut smpai tolak2...kalo lelaki yg berebut,dah semacam la plak..ngeee
tapi xsangke lak aku dah jadi org pertama dpt amik gamba ngan dorg!!!
eh..aku xberebut k..aku duk tepi je..
tp da nasib dorg pggil org yg duk plg tepi untuk bergamba lu..haha
segan tuu..sume org duk pndg..sakit mate aku bnyak ngat flash..hehe
tp yg plg sportg mestila safiq rahim..sesi bergambar xstart ag pon,die releks je berdiri nk amek gmbo ng org sbelah2 die..aha...yg len pon ok..tp duk kat kwsn same je...safiq siap jalan2 ag..hehe
ok,aku da xsabar nk tunjuk gamba2 kat adik laki aku..hahaha..
bawh ni ade la sket gamba..tp sbenanye bnyk agi..berpuluh2..haha..
xlarat la den nk uplod bnyk2...
k...dats all..heee..



ready nak nyanyi negaraku..haha..

haa..ni name die razman...

yang ni pulak kapten..safiq rahim..beliaulah yg plg sporting antare yg len..ngeeee

ditepi tu gmba safee sali tp malangnye die xdapat hadir.....

62148....
.
kami2 satu geng ngan safiq rahim yg sporting!!

erkk..no 4 tu pndang ktorg laaaa..hmmmmmmm..

kamilah org first dpt amik gamba..weeeee

No comments:

Post a Comment