Monday, January 17, 2011

SUBHANALLAH!!! Penangan Khurafat..


biasenya aku akan teragak2 untuk tgk cite melayu..
melainkan bile denga ramai org komen yg cite trsebut best...
pastu ak pon pegi la tgk khurafat ni..
fuyoooo...nk gugur jantung aku..
bagi aku ni filem melayu paling seram yang aku pnah tgk..
bnyk part yg mendebarkn..gile2 la..
sape2 yang ade sakit jantung tu pk la berpuluh kali dulu kalo nk tgk..
sbb cite ni mmg btol2 seram...xtaula kalo aku je yg rase seram..
tp pada pengamatan aku,satu panggung yg full ngan manusia2 penuh ngan jeritan..haha
so fhm2la keseramannye kn..ehe
bnyk persoalan timbul part awal2 cite ni...
mcm2 conclusion ak wat spnjg cerita tu..
last skali baru trjwb segala prsoalan aku...
aku p tgk cite ni ngan si dia...
aku yg tgh terkejut sbb bnda tu kua depan mata tetiba tergelak..
ahaha..nape??
sbb si dia ni kununnye berani sgtla tgk cite ni...
die gelakkan aku sbb takut..
pastu smpai satu part tu,ak trkejut so tros pndang die...
tp die lg trkejut drpda aku smbil terbukak luas biji matanya n menyebut
SUBHANALLAH!!!
sambil juga mengusap dadanya tnda terkejut yg amat sgt..haha..
tula...mula2 tunjuk berani kunun...hehe
tp aku mmg sarankan kat sape yg lom tgk lg supaya tgkla cite ni..best2...
msg yg nk disampaikn oleh filem ni mmg sampai..
part aku plg ingt skali time die dukung mayat..aha..
len2 korang tgk sndiri k...
pelakon2 cite ni rasenye korang pon tau kot..
Syamsul Yusof, Liyana Jasmay, Sabrina Ali, Fauziah Nawi, Salina Saibi, Mariani, Zendy Rosman, Latif Borgiba, A.Galak n ramai lg laa..
so..ramai2 p tgk ye..hihi...

1 comment: