Thursday, January 20, 2011

APabila Niat mENjadi LAen....WaNG mENJadI maNGSa~

aihh..bercakap soal niat ni kn..pernah x korang niat cam lain,tp len yg korang wat??haa..td aku p hentian kajang untuk beli tiket balik raya cina t..aku pon berniatla xmo belanja duit aku selain dr makan n tiket SAHAJA. lagipon duit da tggal ciket..t nk praktikal ag,beli baju dinner lagi...waaaa..HARUSLAH berjimat!! tapi td....tergugat jugak akhirnya niat asal tu...tiket da beli.,makan pon sudah, then saje2 je masuk kedai baju nk tengok2..duit lam poket tggal 3ringgit je padahal..haha..tapi mata ni NAKAL btol la..tersangkut n jatuh cinta lak ngan satu baju kemeja ni..Biase aku xlayan ngat kemeja2 ni..tp ntah td mata aku sakit kot,xpon saje nk tukar taste..haha..xpasal2 terpikat lak ngan baju kemeja..so,nak xnak p la kuakan duit.kalo x,cne nk bayar ngan 3ringgit jek..
oh!!duitku menjadi mangsa kenakalan mataku!!
huhuhu...xpela..tp,cantik jugak kemeja tu.selama ni aku xberani pon nk try pakai baju warna2 camni..tp memandangkan mata aku ckp cntik,aku pon try2 ajela...hehe..nk tengok??? ok..tgk bawah ye...hihihi..


xnah terpk nk beli kemeja kaler2 cmni..


fitting room..ehe..nmpk gemuk sbb pkai bj dua lapis...

ok..tu jela...ngeee~

p/s : len kali kalo kua xleh bwk kad bank ni..hmmm..


No comments:

Post a Comment